Soffan

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofia Werner - 23 juli 2011 23:02

vill skriva till er men vet inte vad....huvudet står still..o  är alldeles tom i mig....

Tankarna skiftar om morfar , nb  o  oslo! 

Tycker sjukt synd om all i Oslo , rip  till er! 

O saknar min älskade morfar såå  mycket att d gör ont just nu!


Släkten kommer idag btw ... igen.. mamma o dom drog ju dit men dom tog med Ilona o Leo  hit hese ganska skoj...


Nej nu ska jag krya ner med fina läkiii  , bajo o siri =) ( hundarna) 


Av Sofia Werner - 23 juli 2011 11:59

Hela familjen drog just till  Dalarna så  jag är helt för mig själv =)

what to do , what to do?

dum fråga där va ;)


EGO TIME ! :D :D :D

Av Sofia Werner - 18 juli 2011 10:55

Hej på er nu sitter jag på ks igen..,, har fått akut tid men här har jag suttit i drygt en halv timme o väntat nu!! Vilket e sjukt drygt... Har fått nån annan skum läkare som inte ens kan svenska till hundra!!! Han kom ut i väntrummet och hälsa innan han drog på in fika!!faan Daniel o Payma skippa semestern!!!! Gud vilket klagande inlägg d blev...men inlands får d bli sånt också!!! Ensam i väntrummet med 2 pratglada gubbar o humöret är sjukt långt ifrån på topp humör!!!

Av Sofia Werner - 17 juli 2011 21:27

ÄÄntligen hemma =)  skulle ha kommit på  tisdag men sen vart d idag pfd. av akut besök på sjukan imorgon....håll tummarna! 


Imorgon efter sjukan ska jag o Hannis ut o plocka hallon i skogen =) 

Mys mys hihi<3


Nu ska jag hoppa i ett varmt bad o chilla lite =) får se hur länge jag får min egna stund 

Av Sofia Werner - 17 juli 2011 10:39

morgon morgon, allt bra med er denna söndag??

Här är d dött! jag är helt slut från igår ,känns fortfarande som fötterna är kvar på dans golvet :P Förklaringen för varför bilden igår kom från "the lol cam" var för att vi satt o lekte lite med den innan vi drog så då ja haha :P


Nu ska vi titta på "the black swan" ängtligen har jag fixat den =-D

jag hoppas d är värld det bara , håll tummarna på att den är bra :)


höres later , om jag inte dör av huvudvärk ;)


Av Sofia Werner - 16 juli 2011 19:53

Super nöjd med :fotbollen ikväll  , 2-1 Sverige , Frankrike =)

Nu ska vi ner o fira på puben ska ni se =)

Får se om jag tittar in snabbt sen :)

   Lilla jag redo för puben =)

Av Sofia Werner - 15 juli 2011 12:05

Hej på er!  nu sitter jag ute på landet o bråkat med datan  i över 2 timmar!  bara för att få blogga lite! sjukt!!

Men nu är vi hos Ove o Genet ganska trevligt =)

Men efter en sömnlös natt pgd. av regn är man ganska slut o surig :P

Nu ska d fixas lunchs o förberlds.för middag =)


Vi ses snart igen när datan vill som jag vill =)


It´s not always what you  choose ....it´s what u want.... =)

Skapa flashcards