Soffan

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sofia Werner - 24 juli 2011 23:18

Helt slut efter dagens äventyr! nu har jag dragit på mig mina favo  kläder! :D 

Imorgon blir de bara en lung hemma dag med tvättning o massa mys med släkten sen far vi ut på kryssning o grönan och allt =) 

ska bli skoj , nej nu säger jag godnatt! 

efter natts jobb är man ganska slut ;) 

hundar som vill ut hela tiden gör en såå trött

men saknar dom redan <3

   Jag i mina favo  kläder....o hela 5 kg är borta på 2 veckor *stolt*

Av Sofia Werner - 24 juli 2011 10:21

Godmorgon på er!  här gick vi just upp =) hundarna som jag trodde skulle vilja gå upp vid 5 sov ända fram till 10 , underbart! :D  

nu ska jag kasta i mig mitt te och försöka att slita mig ifrån datan en stund :P 

hundarna måste ut och electira (läkiii) är små surig så  jupp :P 


Ha en underbar söndag allihopa =) 

cuz i know i´ll =)

Ovido - Quiz & Flashcards