Soffan

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia Werner - 14 juni 2011 22:27

Clara sover äntligen och jag sitter nu o myser Med världens bästa mamma i soffan o kollar på Criminal mind. =) En god kopp te o bloggning via min iphone Snart blir det mys med världens bästa hoppas jag på <3kvällen kan inte bli bättre =)

Av Sofia Werner - 14 juni 2011 22:27

Clara sover äntligen och jag sitter nu o myser Med världens bästa mamma i soffan o kollar på Criminal mind. =) En god kopp te o bloggning via min iphone Snart blir det mys med världens bästa hoppas jag på <3kvällen kan inte bli bättre =)

Av Sofia Werner - 13 juni 2011 22:24

Jag är helt slut!:känns som jag inte tagit en blund på hela helgen! kanske för att det nästan är så men shit va slut jag är! usch ögonen kämpade verkligen idag!


Jag tycker faktiskt:att nu när lilla C sover förkännar jag liten egen tid!

dags för en kopp te , bra film , hemma kläder o take c.med sina naglar tid börjas =)

o så klart var jag ju bara tvungen att titta in här snabbt! :P

ska se om misstagen jag gjorde i helgen går att fixa nu  också!

för shit, vad jag älskar dig </3

Av Sofia Werner - 12 juni 2011 22:05

Ny badad:lillan är nu ny badad och chokladpuddingen o grädden är klar att serveras! mummms! nu blir det mys i soffan med min underbara familj  

ååh vad jag älskar er    

Av Sofia Werner - 11 juni 2011 18:51

Clara har hållit mig från datan!:har försökt blogga sen vi kom hem men hon är verkligen oglad just nu! och Clara vill inte vara hos Nicole :S så detta är då icke enkelt!


Fika och plaskande med grannarna!:idag har vi alla plaskat i vattnet och fikat =) 

eller ja jag fikade ju  iinte :P har ju min lilla sopp diet ni vet :P

Det var jag , Nicole , pappa Peter , mamma Camilla , Anthon , Hanna , Clara , O grannarna Jesper , Lotta , Anders , Elias och Ammy =) 

Vi plaskade allihopa i poolen en stund vilket var super härligt eftersom det stog att det var 42 i solen ! 

    Anthon och Elias fixar poolen =)

   D ska börjas i tid för även Jesper  

   Söta lilla Ammy =)

   Min underbara Clara i sitt nya baby-gym =)

Av Sofia Werner - 9 juni 2011 19:55

Min underbara Clara: du är den som får mig att fortsätta kämpa ,du får mig att inte ge upp! du får mig att kämpa för dig och våran familj! 

DU är mitt underverk , min ögonsten , mitt liv  o mitt hjärta     


jag älskar dig min underbara älskade lilla Clara! 

 

Min underbara lilla Clara i hennes nya solglasögon idag på Kicks =)              

Av Sofia Werner - 8 juni 2011 19:26

anonym Onsdag 8 juni 19:26

Hej Sofia , vad heter du på facebook? Jag har letat länge men hittar inte dig! :( 


Hej! Jag har faktiskt länge tänkt lägga upp  min facebook  sida här ,men med tanken på  hur jag ser hur Micha (http://micha.myshowroom.se) så har jag inte varit så jätte sugen på det! Men visst jag kan bjuda på min facebook =)

www.facebook.com/sofia.jenny.tessie.johanna.werner1 

bara hoppas på att d funkar =) 

Tack för din fråga...Glöm inte ni andra att ställe en liten fråga =)

Av Sofia Werner - 8 juni 2011 14:42

Jag drog till läkaren idag:där allt såg toppen ut!  och kommer kanske få  börja äta riktigt mat snart =) 

Sen drog jag in till Sollentuna och träffa mamma , min underbara clara och bror =)

Och Anthon skulle till tandläkaren så jag och Clara drog och handla lite 

Men sen gick vi till tandläkaren och väntade i vänt rummet en stund då Clara blec super glad när folktandvårdens kassa kvinna (namn på det?) kom och lekte lite =)

       En gladis Clara vare här =)

   Oh Clara visade upp sin lilla mage för tanterna ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards