Soffan

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Sofia Werner - 6 juni 2011 21:38

Jag är äntligen hemma:eller varit sedan Lördags...men jag min klumpiga fan har glömt blogga! Men vi mår alla super =) och jag äälskar att vara hemma...tar mig sakta men säkert fram åt =) Svullanden är mycket mindre och jag håller mig vaken tills kvällen utan problem  nu..Kan nu ta mig upp  och ner för trappan också utan problem vilket jag inte kunde innan! Men jag biter ihop och lekte med alla dom små i vattnet en stund idag..Även fast det gjorde ont..kände jag mig skylldig min syster det!


Clara mår super!:Men jag har inte så mycket tid som innan med henne :( vilket är super trist!Mamma tar nu mer hand om henne,  för att jag mår och ser ut som jag gör! och inte riktigt stadig ännu..Men Clara mår faktiskt super! fått ett baby gym av morbror tack för det! (bilder imorgon!) Men hennes liv leker som vanligt =) 


kram kram från oss så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards