Soffan

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Sofia Werner - 1 juni 2011 22:57

Som jag berättade: för er hade jag ju en tumör...som jag hade haft i drygt 2 år men bara vetat om sedan Januari...Och jag opererades ju i måndags , och den sortens operation dom gjorde var en ny sak..Som aldrig gjorts i Sverige innan!

Det har gjorts i  drygt 3-5 år i USA  men ingen hade testat det här i Sverige

Först skulle dom inte ha gjort det , men sen när dom inte kunde ta mitt ena smal ben från mitt ben (så som dom hade tänkt) var dom tvungna att testa det här nya sättet..

Eftersom jag inte hade nått käke ben kvar har dom "byggt" ett nytt!

Vilket gick super ju , blev lite svullen igår men idag är det bättre ! :)

fast mina ben bär mig inte ännu  men vi hoppas på  att komma hem i helgen :)


idag fick jag fin besök!:Mamma  , Pappa , Anthon , Hanna , Mormor , Bästa vännen Nicole och min fina Clara kom och hälsade på! Gud va jag har saknat dom alla alltså!

Vart super trist att dom drog :( och var så mysigt att få träffa och gosa med min fina Clara igen :D men eftersom det ser ut som jag blivit på körd av e n buss tror jag inte hon kände igen mig helt och jag hade rullstol så det var inte så super enkelt!

Saknar dom alla redan <3

Imorgon kommer dom igen , längtar <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards